خبرهای داغ و به روز

با ما خبرهای مهم روز رو میتونید دنبال کنید.

خبرهای داغ و به روز

با ما خبرهای مهم روز رو میتونید دنبال کنید.

  • ۰
  • ۰

 

در بسیاری از آپارتمان‌ها ، به دلیل کمبود فضا به مرور زمان، اپن آشپزخانه جایگزین میز ناهارخوری شد. این مسئله، به دلیل اهمیت وجود میز ناهارخوری برای آسایش ساکنان مورد استقبال بسیاری ازمردم  قرار گرفت و پس از آن افراد به دنبال انواع صندلی اپن برای آشپزخانه‌ های نقلی می‌گردند.

صندلی بار برای اپن آشپزخانه یک بخش کارآمد از طراحی دکوراسیون هدفمند می باشند. انتخاب درست صندلی اپن با توجه به سبک دکوراسیون و بودجه موجود اهمیت زیادی در جلوه و نمای هر آشپزخانه دارد.اگر میخواهید در این باره بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

 

 

 

یکی از مهم ترین نکات انتخاب  صندلی اپن آشپزخانه برای خانه شما ارتفاع مناسبیاست که صندلی  داشته باشد منظور از ارتفاع مناسب این است که هم با جثه افرداد خانه که از آن استفاده می‌کنند همخوانی داشته باشد و هم هنگامی که بر روی آن می‌نشینند و غذا صرف می‌کنند احساس راحتی کنند.

بعد از اینکه ارتفاع مناسب را تخمین زدید بهتر است به دنبال صندلی‌هایی باشید که جنس مناسبی داشته باشند و سبک آن‌ به دکوراسیون منزلتان بخورد و هماهنگی بین وسایل مختلف خانه از بین نرود و بعد از اینکه ارتفاع و سبک و جنس صندلی را مشخص کردید سعی کنید حتما آن را امتحان کنید و از بابت  راحتی و آسایش آنها مطمعن شوید.

 

 

صندلی کانتر چوبی-فلزی:

اگر دیزاین دکوراسیون منزل شما کاملا مدرن و اسپرت است و از میزهای ساده چوبی-فلزی استفاده می کنید، یک صندلی ساده چوبی یا فلزی می تواند برای استفاده به عنوان صندلی اپن یا میز شما مناسب باشد. اگر آشپزخانه شما سبک روستیک دارد، صندلی اپن چوبی از نظر جنس بهترین انتخاب است.

پایه های بلند، این صندلی اپن را برای پیشخوان‌های بلند به گزینه مناسبی بدل کرده است.  بهتر است برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه خود، یک یا دو شلف چوبی هم تهیه کنید وسایل تزیینی خود مثل ماگ، گلدان و ظروف دکوریتان را روی آن قرار دهید و به سبک مورد نظر خود نزدیک شوید

با توجه به آنکه اپن ها عموما ارتفاعی بلند تر از میز های معمولی دارند، لازم است صندلی انتخابی شما بلند باشد و به همین دلیل، صندلی کانتر آدیت می تواند انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
چنین صندلی هایی برای فضاهای کلاسیک مناسب نیستند و بهتر است اگر مبلمان کلاسیکی مانند مبل استیل استفاده می کنید، این سبک صندلی را به عنوان صندلی اپن به منزل خود نیاورید.

 

با توجه به آنکه اپن ها معمولا ارتفاعی بلند تر از میز های معمولی دارند، لازم است صندلی انتخابی شما بلند باشد و به همین دلیل، صندلی کانتر آدیت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شماست. چنین صندلی‌هایی برای فضاهای کلاسیک مناسب نیستند و اگر از المان سبک کلاسیک  مبل استیل استفاده می‌تواند، این سبک صندلی را به عنوان صندلی اپن به منزل خود نیاورید.

 

 

 

 

 

صندلی پارچه ای-فلزی پایه بلند

اگرمی خواهید صندلی اپنی خریداری کنید که برای استفاده طولانی مدت و حتی کار کردن با لپ تاپ مناسب باشد، بهترین انتخاب برای شما صندلی های دارای پایه های فلزی است.

در این سبک صندلی های اپن عموما جا پایی مجزایی دارند، که این موضوع در استفاده طولانی مدت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

صندلی های فلزی-پارچه ای که این صندلی در عین زیبایی، نشیمن راحتی نیز دارد و به عنوان صندلی اپن، مناسب نشستن های طولانی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. جنس پشتی صندلی را می توانید چرمی یا پارچه ای انتخاب کنید که این موضوع، به سبک دیگر لوازم فضای شما بستگی دارد.

 

 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۹/۰۸
  • حسین محمدپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی