خبرهای داغ و به روز

با ما خبرهای مهم روز رو میتونید دنبال کنید.

خبرهای داغ و به روز

با ما خبرهای مهم روز رو میتونید دنبال کنید.

  • ۰
  • ۰

بعضی مواقع از تاثیر گیاهان در دکوراسیون داخلی خانه اجتناب می کنیم، زیرا گیاهان به مراقبت و نگهداری مداوم نیازمند هستند و امکان دارد در منزل شما نور مناسب و امکانات لازم برای نگهداری گیاهان وجود نداشته باشد. اما اصلا جای نگرانی نیست، زیرا به راحتی می توانید در رابطه با انواع گیاهان آپارتمانی که امکان رشد آن ها در داخل خانه وجود دارد، تحقیق کنید و یا با متخصصان این زمینه مشورت نمایید.

با توجه به شرایط امروزی و آلودگی های مختلف هوا، یکی از ساده ترین روش های موثر برای داشتن هوای پاکیزه تر و تصفیه شده، استفاده و به کار گیری گیاهان در دکوراسیون داخلی است. گیاهان با جذب مواد آلاینده و کربن دی اکسید و تولید اکسیژن، به شما هوایی تمیز و قابل تنفس ارائه می دهند و در نتیجه به حفظ سلامتی شما کمک شایانی می کنند.

وجود تکه ای کوچک از طبیعت مانند گیاهان آپارتمانی، می تواند حس حضور در طبیعت را تقویت کند و حس آرامش، سرزندگی و مثبتی به افرادی که در آن فضا حضور دارند بدهد.

ساختار گیاهان می تواند نقش عایق در برابر نویز ها و صداهای محیط را ایفا نماید و سطح آن ها را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. این امر با توجه به شرایط خانه های آپارتمانی، می تواند امتیاز مثبت و قابل توجهی باشد.

گیاهان می توانند رنگ های زنده و جذابی را به دکوراسیون داخلی خانه تان اضافه کنند. رنگ های گیاهان آپارتمانی محدود نیست و برگ ها و گل های آن ها دارای رنگ های متنوع و زیبایی هستند. حتی برگ های سبز گیاهان آپارتمانی دارای طیف متنوعی می باشند. این تنوع زیبا و قابل توجه می تواند زیبایی و رنگ های بیشتری را به دکوراسیون داخلی شما اضافه کند. همچنین می توانید با انتخاب گلدان های جذاب با رنگ ها و فرم های متنوع برای این گیاهان، رنگ و جلوه متفاوتی به دکوراسیون محل مورد نظر تان بدهید.

جلوه و زیبایی برگ ها و گل های طبیعی گیاهان، در نوع خود خاص و منحصر به فرد است. نمای ایجاد شده توسط گیاهان، دکوراسیونی داخلی متفاوتی ایجاد خواهد کرد که زیبایی آن در ذهن بیننده ماندگار خواهد بود.

حضور در مجاورت گیاهان حس سر زندگی و نشاط را به انسان بر می گرداند و او را از حالت دلمردگی و روزمرگی زندگی ماشینی خارج می کند. علاوه بر این، حضور گیاهان و نیاز به نگه داری آن ها سبب می شود افراد روحیه مسئولیت پذیری بیشتری پیدا کنند و خود را در قبال نگه داری و سالم نگه داشتن آن ها مسئول بدانند.

 

  • ۰۰/۰۸/۱۹
  • حسین محمدپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی